۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۹۲۱۲

نمایشگاه جهاد و حماسه شهرکرد به کار خود پایان داد

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان ˈ جهاد و حماسهˈ، روز سه شنبه با حضور فرماندهان نظامی انتظامی چهارمحال وبختیاری و جمعی از مسئولان استانی در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد به کار خود پایان داد.
نمایشگاه جهاد و حماسه شهرکرد به کار خود پایان داد
  به گزارش جهان بین، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آیین اختتامیه نمایشگاه جهاد و حماسه شهرکرد با تجلیل از اقدامات دست اندرکاران این نمایشگاه، گفت:ترویج ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، تکلیف است.

سردار ˈرضا محمد سلیمانیˈ افزود: نمایشگاه جهاد و حماسه در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد، بخشی از فداکاری و رشادت رزمندگان دفاع مقدس را به نمایش گذاشت.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد کنگره سرداران و ۲۴۰۰ شهید چهارمحال وبختیاری نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از روند برپایی نمایشگاه جهاد و حماسه پرداخت.

ˈسید جعفر موسویˈ کار برای شهیدان را را رحمت خواند و افزود:شهیدان برای مردم ایران رحمت آوردند و این اقدام کوچک نیز رحمت الهی و توشه اخروی است.

وی گفت: برپایی این نمایشگاه و کار برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های ماندگار شهدا، افتخار و ذخیره ای برای آخرت همه عزیزانی است که در این عرصه نقشی ایفا می کنند.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران فعال نمایشگاه جهاد و حماسه تقدیر شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۵:۱۰

16 Mar 2020